Interaktywny formularz kontaktowy


Użyj interaktywnego formularza kontaktowego aby znaleźć odpowiedź na twoje pytanie lub aby skontaktować się z nami!

 

Zarejestrowałem zwrot, ale zapomniałem wydrukować etykietę przesyłki zwrotnej. Co mam teraz zrobić?

Wróć do linku https://www.motleydenim.pl/return/, pod którym zarejestrowałeś swój zwrot. Wpisz numer zamówienia oraz adres e-mail i kliknij „Następny krok”. Następnie na ekranie pojawi się komunikat informujący, że zwrot dla tego zamówienia został już zarejestrowany. W tej wiadomości znajduje się także link do miejsca, w którym można wydrukować etykietę przesyłki zwrotnej.

Czy otrzymaliście mój zwrot/ Gdzie jest mój zwrot?

Wysyłamy zamówienia na terenie całej Europy z magazynu centralnego w Estonii, a wszystkie zwroty przed przetworzeniem są odsyłane do tego samego magazynu centralnego. Transport zwrotów jest wolniejszy niż dostawa zamówień, ponieważ w większości krajów zwroty są odbierane lokalnie i raz w tygodniu wysyłane z powrotem do naszego magazynu centralnego. W warunkach zwrotu https://www.motleydenim.pl/warunki-zwrotow/ możesz sprawdzić przewidywany czas transportu zwrotów dla Twojego kraju. Możesz samodzielnie śledzić przesyłkę, korzystając z kodu śledzenia otrzymanego od przewoźnika obsługującego przesyłkę zwrotną. Jeśli kod śledzenia wskazuje, że Twój zwrot nie został do nas dostarczony, oznacza to, że nadal jest w trakcie transportu z powrotem do nas. Jeśli kod śledzenia wskazuje, że Twój zwrot został do nas dostarczony, prosimy o kilka dni na jego przetworzenie, zanim się z nami skontaktujesz. W niektórych przypadkach kod śledzenia wskazuje, że zwrot jest dostarczony w momencie dotarcia do lokalnego terminala odbioru, ale w rzeczywistości zwrot jest nadal transportowany z powrotem do naszego magazynu centralnego.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Kliknij tutaj by skontaktować się z obsługą klienta!

Jak dokonać zwrotu/Na jaki adres wysłać zwrot?

Zapoznaj się z naszymi warunkami zwrotów https://www.motleydenim.pl/warunki-zwrotow/, aby uzyskać wszystkie informacje dotyczące zwrotów i zarejestruj swój zwrot tutaj https://www.motleydenim.pl/return/, gdzie będziesz mógł również wydrukować etykietę przesyłki zwrotnej. Uwaga! Nie wysyłaj zwrotu na żaden adres znaleziony na naszej stronie internetowej lub w Internecie. Zwroty wysłane w inny sposób niż z etykietami zwrotnymi wydrukowanymi za pośrednictwem naszej strony internetowej, zgodnie z instrukcjami nie dotrą do nas i nie będziemy w stanie pomóc Ci w zwrocie ani nie będziemy w stanie zwrócić Ci pieniędzy.

Jak dokonać wymiany na mniejszy/większy rozmiar lub inną odzież?

Prosimy o zapoznanie się z naszymi warunkami zwrotów https://www.motleydenim.pl/warunki-zwrotow/ oraz listem zwrotu dołączonym do przesyłki, w którym znajdują się wszystkie informacje potrzebne do zwrotu i wymiany.

Dlaczego nie mogę zarejestrować zwrotu?

Aby móc uzyskać dostęp do rejestracji zwrotu, należy wprowadzić numer zamówienia i adres e-mail wpisany dokładnie tak, jak w momencie składania zamówienia. Najczęstszym powodem, dla którego ktoś nie może uzyskać dostępu do rejestracji zwrotu, jest błędny adres e-mail podczas składania zamówienia. Drugim najczęstszym powodem jest nieprawidłowe wpisanie numeru zamówienia. Numer zamówienia składa się z dwóch liter (lokalnego kodu kraju), a następnie serii cyfr bez spacji lub innych znaków oddzielających litery od cyfr. Spróbuj ponownie i upewnij się, że numer zamówienia i adres e-mail zostały wprowadzone poprawnie. Jeśli potrzebujesz dalszej pomocy, skontaktuj się z nami.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Kliknij tutaj by skontaktować się z obsługą klienta!

Jak mogę wysłać zwrot, jeśli nie mam drukarki, aby wydrukować etykietę zwrotną?

Zwroty możesz odesłać do nas wyłącznie poprzez samodzielne wydrukowanie etykiety przesyłki zwrotnej, zgodnie z naszą instrukcją rejestracji zwrotu. Nie możemy wysłać Ci etykiety zwrotnej pocztą. Uwaga! Nie wysyłaj zwrotu na żaden adres znaleziony na naszej stronie internetowej lub w Internecie. Zwroty wysłane w inny sposób niż z etykietami zwrotnymi wydrukowanymi za pośrednictwem naszej strony internetowej, zgodnie z instrukcjami nie dotrą do nas i nie będziemy w stanie pomóc Ci w zwrocie ani nie będziemy w stanie zwrócić Ci pieniędzy.

Do wysyłanych od nas zamówień nie dołączamy etykiet zwrotnych, ponieważ nierozsądne byłoby drukowanie etykiet zwrotnych do każdego zamówienia, w którym zostanie wykorzystanych tylko kilka z nich, a zdecydowana większość zostanie wyrzucona. Uważamy, że bardziej przyjazne dla środowiska jest drukowanie etykiet zwrotnych tylko dla zamówień, w ramach których coś będzie zwracane.

Otrzymałem wiadomość e-mail z potwierdzeniem, że mój zwrot został rozpatrzony, ale gdzie jest zwrot pieniędzy?

Różne metody płatności mają różne okresy przetwarzania zwrotu. Większość oferowanych przez nas metod płatności realizuje zwroty dwa razy w tygodniu, włączając czas transakcji między bankami. Dlatego normalne jest, że otrzymasz pieniądze za zwrot na swoje konto bankowe w ciągu 3-5 dni roboczych po otrzymaniu wiadomości e-mail z potwierdzeniem, że przetworzyliśmy Twój zwrot.

Uwaga! Zwrot środków na kartę VISA lub MASTERCARD może czasami zostać wykazany jako potrącenie pierwotnej płatności w dniu płatności, a nie jako depozyt w późniejszym terminie, po przetworzeniu zwrotu.

Jeśli nie otrzymałeś wiadomości e-mail z potwierdzeniem, że przetworzyliśmy Twój zwrot, zapoznaj się z sekcją pytań dotyczących zwrotów.

Zanim skontaktujesz się z nami w sprawie braku zwrotu pieniędzy, upewnij się, że szukasz zwrotu pieniędzy na tym samym koncie bankowym, którego użyłeś podczas dokonywania płatności.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Kliknij tutaj by skontaktować się z obsługą klienta!

I have purchased with Klarna Faktura and want to return a product. What do I do with the invoice?

 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Kliknij tutaj by skontaktować się z obsługą klienta!

Dlaczego zostałem obciążony kosztami przesyłki zwrotnej?

Zapoznaj się z naszymi warunkami zwrotu, aby dowiedzieć się, jakie są koszty wysyłki zwrotnej.

Nie otrzymałem powiadomienia, że moje zamówienie jest gotowe do odbioru, więc zostało ono do Państwa zwrócone. Czy możecie wysłać je jeszcze raz?

Wszystkie zamówienia, które do nas trafią, bez względu na przyczynę, będą traktowane jako zwroty zgodnie z naszymi warunkami zwrotów https://www.motleydenim.pl/warunki-zwrotow/. Nie jesteśmy w stanie ponownie wysłać dokładnie tej samej przesyłki, która została do nas odesłana. Otrzymasz zwrot pieniędzy oraz zostanie naliczona opłata za przesyłkę zwrotną zgodnie z naszymi warunkami zwrotów. Jeśli chcesz otrzymać zamówione produkty, złóż nowe zamówienie. Dla Twojego nowego zamówienia obowiązują aktualne ceny produktów, zgodnie z naszymi warunkami zakupu https://www.motleydenim.pl/warunki-zakupu-i-dostawy/. W przypadku wszystkich zamówień opuszczających nasz magazyn wysyłamy e-mailem kod śledzenia. Za pomocą tego kodu śledzenia możesz sprawdzić, kiedy Twoje zamówienie jest dostępne do odbioru, w przypadku gdy nie dotrze powiadomienie o przybyciu.

Nie mogłem odebrać mojego zamówienia i zostało ono do Was zwrócone. Czy możecie wysłać je ponownie?

Wszystkie zamówienia, które do nas trafią, bez względu na przyczynę, będą traktowane jako zwroty zgodnie z naszymi warunkami zwrotów https://www.motleydenim.pl/warunki-zwrotow/. Nie jesteśmy w stanie ponownie wysłać dokładnie tej samej przesyłki, która została do nas odesłana. Otrzymasz zwrot pieniędzy oraz zostanie naliczona opłata za przesyłkę zwrotną zgodnie z naszymi warunkami zwrotów. Jeśli chcesz otrzymać zamówione produkty, złóż nowe zamówienie. Dla Twojego nowego zamówienia obowiązują aktualne ceny produktów, zgodnie z naszymi warunkami zakupu https://www.motleydenim.pl/warunki-zakupu-i-dostawy/. W przypadku wszystkich zamówień opuszczających nasz magazyn wysyłamy e-mailem kod śledzenia. Za pomocą tego kodu śledzenia możesz sprawdzić, kiedy Twoje zamówienie jest dostępne do odbioru, w przypadku gdy nie dotrze powiadomienie o przybyciu.

Gdzie jest moje zamówienie?

Sprawdź, czy upłynął pełny termin dostawy zgodny z naszymi warunkami dostawy. Należy pamiętać, że liczba dni w terminie dostawy to dni robocze, a nie dni powszednie (w związku z czym do czasu dostawy nie wlicza się sobót, niedziel i świąt państwowych) oraz że dostawa może nastąpić późnym wieczorem ostatniego dnia dostawy, a także o tym że dzień, w którym otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem, jest dniem 0 czasu dostawy. Czas dostawy liczony jest od chwili wysłania zamówienia, czyli od momentu gdy otrzymasz wiadomość e-mail z informacją o wysłaniu zamówienia, a nie od chwili złożenia zamówienia.

W otrzymanej od nas wiadomości e-mail z potwierdzeniem wysłanego zamówienia znajduje się kod śledzenia, za pomocą którego możesz śledzić swoje zamówienie. Użyj tego kodu śledzenia, aby sprawdzić, czy paczka jest w drodze do Ciebie, czy też dotarła już do punktu dostawy, a powiadomienie o przybyciu Twojego zamówienia do punktu dostawy z jakiegoś powodu nie przyszło.

Jeśli zgodnie z naszymi warunkami czas dostawy nie upłynął w pełni, prosimy najpierw poczekać aż upłynie, a następnie sprawdzić lokalizację zamówienia za pomocą kodu śledzenia otrzymanego e-mailem, zanim się z nami skontaktujesz. Jeśli kod śledzenia wskazuje, że Twoje zamówienie jest dostępne do odbioru, możesz je odebrać. Jeśli śledzenie wskazuje, że Twoje zamówienie jest w drodze, a dostawa nastąpi nieco później niż obiecany czas dostawy, bardzo nam przykro, że ewidentnie wystąpiło opóźnienie w dostawie. Nie możemy jednak nic zrobić, aby przyspieszyć realizację zamówienia, dlatego możemy jedynie poprosić Cię , abyś poczekał jeszcze kilka dni.

Jeżeli upłynął pełny termin dostawy i nie ma możliwości śledzenia zamówienia lub jeżeli zamówienie jest „w drodze” przez nieuzasadniony długi czas, prosimy o kontakt. Tylko w takich sytuacjach wydarzyło się coś rzadko spotykanego i jest to czas, aby skontaktować się z dostawcą usług spedycyjnych.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Kliknij tutaj by skontaktować się z obsługą klienta!

Od którego dnia liczony jest czas dostawy?

Dzień, w którym spakujemy i wyślemy Twoje zamówienie (czyli dzień, w którym otrzymasz wiadomość e-mail informującą, że to zrobiliśmy), jest dniem 0 przy obliczaniu czasu dostawy zgodnie z międzynarodowym standardem, a pierwszy dzień roboczy następujący po tym dniu jest pierwszym możliwym dniem dostawy. W przypadku zamówień złożonych w godzinach popołudniowych, wieczornych oraz w weekendy, dniem wysyłki będzie kolejny, nadchodzący dzień roboczy = dzień 0 przy obliczaniu czasu dostawy.

Przykład:

Zamówienie złożone przez klienta w poniedziałek o godzinie 16.00 (czyli po godzinach kwalifikujących się do wysyłki tego samego dnia) = dzień -1

Takie zamówienie jest pakowane i wysyłane we wtorek = dzień 0

Pierwszy możliwy dzień dostawy to środa = dzień 1

Na podstawie tej kalkulacji możliwe jest określenie dnia dostawy na podstawie informacji o czasie dostawy opisanych w naszych warunkach.

Właśnie złożyłem zamówienie, którego żałuję. Czy możecie je anulować?

Nie, niestety nie możemy anulować ani wprowadzić zmian w zamówieniu po jego sfinalizowaniu i opłaceniu poprzez naszą stronę płatności. Wszystkie zamówienia są niezwłocznie wysyłane do pakowania w naszym magazynie. Jeśli chcesz odstąpić od zakupu, zapoznaj się z naszymi warunkami zwrotów odnośnie tego, w jaki sposób możesz odesłać do nas produkty.

 

Właśnie złożyłem zamówienie, ale chcę zmienić rozmiar/produkt. Czy możecie to zrobić przed wysłaniem mojego zamówienia?

Nie, niestety nie możemy anulować ani wprowadzić zmian w zamówieniu po jego sfinalizowaniu i opłaceniu poprzez naszą stronę płatności. Wszystkie zamówienia są niezwłocznie wysyłane do pakowania w naszym magazynie. Jeśli chcesz odstąpić od zakupu, zapoznaj się z naszymi warunkami zwrotów odnośnie tego, w jaki sposób możesz odesłać do nas produkty.

Właśnie złożyłem zamówienie, ale chcę zmienić adres dostawy, czy możecie to zmienić?

Nie możemy zmienić adresu wysyłki Twojego zamówienia z dwóch powodów. 1. Ze względu na ryzyko nadużyć, musimy przestrzegać warunków naszych partnerów płatniczych i dostarczyć zamówienie pod wskazany adres. 2. Wszystkie zamówienia są wysyłane do naszego magazynu w celu natychmiastowej realizacji, dlatego przy kasie podaj adres, na który chcesz dostarczyć zamówienie.

Złożyłem dwa zamówienia. Czy możecie umieścić je w tej samej przesyłce i zwrócić mi jedną opłatę za wysyłkę?

Nie, niestety nie możemy połączyć dwóch różnych zamówień, które zostały sfinalizowane poprzez naszą stronę płatności. Wszystkie zamówienia realizowane są indywidualnie w taki sposób, w jaki są finalizowane poprzez naszą stronę płatności i niezwłocznie przesyłane do naszego magazynu w celu realizacji.

Właśnie złożyłem zamówienie, ale nie otrzymałem potwierdzenia e-mailem. Czy otrzymaliście moje zamówienie?

Najprawdopodobniej otrzymaliśmy Twoje zamówienie i zostanie ono przez nas wysłane. Najczęstszym powodem, dla którego klienci nie widzą wiadomości e-mail z potwierdzeniem jest to, że szukają w skrzynce odbiorczej niewłaściwego adresu e-mail. Wiemy o tym ponieważ widzimy, że adres e-mail w zamówieniu różni się od adresu e-mail, którego klient używa do kontaktu z nami. Drugim najczęstszym powodem, dla którego klienci nie widzą e-maila z potwierdzeniem jest to, że został on wysłany do folderu ze spamem lub został sklasyfikowany jako „oferta”. E-mail został przez nas wysłany, ale nie trafił do skrzynki odbiorczej. Trzecim powodem jest to, że klient popełnił literówkę i podał błędny adres e-mail. Sprawdź powyższe i skontaktuj się z nami po sprawdzeniu wszystkich możliwych skrzynek odbiorczych adresów e-mail, ich folderów ze spamem i zakładek z ofertami.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Kliknij tutaj by skontaktować się z obsługą klienta!

Reklamujecie BEZPŁATNĄ WYSYŁKĘ na swojej stronie internetowej, dlaczego nie dostałem jej w moim zamówieniu?

Zgadza się, reklamujemy BEZPŁATNĄ WYSYŁKĘ na górze i na dole strony internetowej naszego sklepu. Jednak nie ma tam wystarczająco dużo miejsca, aby podać pełne warunki DARMOWEJ WYSYŁKI, dlatego oznaczyliśmy to gwiazdką (*), która odnosi się do naszych warunków dostawy, w których określone są wszystkie warunki DARMOWEJ WYSYŁKI.

Otrzymałem niewłaściwy rozmiar lub niewłaściwy produkt, co mam zrobić?

Bardzo przepraszamy za tę pomyłkę. Skontaktuj się z nami za pomocą poniższego formularza, a pomożemy Ci najszybciej jak to możliwe.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Kliknij tutaj by skontaktować się z obsługą klienta!

Chcę złożyć reklamację produktu, jak to zrobić?

Prosimy zapoznać się z naszymi warunkami reklamacji, następnie po przeczytaniu warunków reklamacji skontaktować się z nami poprzez formularz, który otwiera się po kliknięciu poniższego linku.

Zrób kilka wyraźnych zdjęć odzieży oraz jej wadliwej części. Udostępnij nam obrazy za pośrednictwem strony do udostępniania plików, na przykład https://wetransfer.com/ (Aplikacje do obsługi poczty e-mail zazwyczaj nie radzą sobie z rozmiarami plików zawierających wiele obrazów o wysokiej rozdzielczości. Z tego powodu lepiej jest skorzystać z usługi udostępniania plików, z której możemy pobierać obrazy.).

Poinformuj nas o numerze zamówienia, w ramach którego zakupiono wadliwy artykuł, oraz daj nam znać, który to dokładnie produkt jest wadliwy. Czasami nie jesteśmy w stanie jednoznacznie określić, który produkt z zamówienia jest wadliwy jedynie na podstawie przesłanych obrazów.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Kliknij tutaj by skontaktować się z obsługą klienta!

Ile trwa dostawa zamówienia?

Informacje o czasie dostawy znajdziesz w dziale "warunki dostawy". Motley Denim nie ma możliwości zmiany czasu wysyłki, poprzez skrócenie lub wydłużenie. Wszystkie dostawy są pakowane i wysyłane zgodnie z informacjami zawartymi w warunkach dostawy.

Jeśli złożę zamówienie teraz, czy jest możliwość natychmiastowej wysyłki, tak aby doszło do mnie jutro?

Informacje o czasie dostawy znajdziesz w dziale "warunki dostawy". Motley Denim nie ma możliwości zmiany czasu wysyłki, poprzez skrócenie lub wydłużenie. Wszystkie dostawy są pakowane i wysyłane zgodnie z informacjami zawartymi w warunkach dostawy.

Czy macie sklep stacjonarny, który mogę odwiedzić, lub czy mogę przyjechać do waszego magazynu, żeby przymierzyć i kupić ubrania?

Nie, nie mamy sklepów stacjonarnych oraz nie obsługujemy klientów w naszym magazynie. Przyjmujemy wyłącznie zamówienia złożone za pośrednictwem tego sklepu internetowego.

Czy mogę złożyć zamówienie firmowe/B2B za pośrednictwem poczty elektronicznej?

Nie, nie przyjmujemy zamówień e-mailowych od jakichkolwiek firm, stanów, gmin czy organizacji. Przyjmujemy wyłącznie zamówienia złożone za pośrednictwem tego sklepu internetowego, a kupujący musi sam złożyć zamówienie.

Czy oferujecie płatność gotówką przy odbiorze, przedpłatą na konto bankowe lub inną metodą płatności niedostępną na Państwa stronie płatności?

Nie, oferujemy wyłącznie metody płatności dostępne na naszej stronie płatności. Nie możemy zaoferować żadnemu klientowi innej metody płatności niż te dostępne na stronie płatności.

Próbuję dokonać zakupu kartą płatniczą, ale coś nie działa. Czy w Waszym systemie występuje jakiś błąd?

Niestety płatności kartą w internecie są dość skomplikowane. Podczas płatności kartą przeprowadzanych jest wiele automatycznych kontroli bezpieczeństwa, których Ty jako klient nie widzisz. Dzieje się to w czasie, między naciśnięciem przycisku zakupu a przejściem do strony z podziękowaniami w sklepie internetowym.

Najczęstsze powody, dla których Twój bank odmawia Ci dokonania płatności kartą, są następujące:

-Nie masz wystarczających środków na koncie na zakup, którego próbujesz dokonać lub przekroczysz swój limit kredytowy.

-Nie włączyłeś płatności internetowych na swojej karcie.

-Masz dzienny limit zakupów i wypłat, który zostałby przekroczony przez zakup, którego próbujesz dokonać.

-Nie jesteś zarejestrowany w systemie MasterCard Secure Code ani zweryfikowany przez VISA, a jest to wymagane w przypadku wszystkich kart, których chcesz użyć do zakupów w naszym sklepie.

-Dokonałeś wielu płatności kartą online w krótkim czasie, bank uważa to za nienaturalne zachowanie zakupowe i istnieje ryzyko, że karta została przejęta.

-Twoja lokalizacja geograficzna nie jest zgodna z geolokalizacją karty, na przykład bank może stwierdzić, że znajdujesz się w kraju innym niż kraj wydający kartę.

Najbardziej nietypowym powodem, dla którego nie można sfinalizować zakupu w naszym sklepie, jest awaria naszych systemów, u nas lub u naszego partnera płatniczego odpowiadającego za karty. Nasze systemy są monitorowane w celu wykrycia ewentualnych błędów, są też wielokrotnie testowane każdego dnia w najlepszy możliwy sposób, mianowicie przez wszystkich naszych klientów, którzy pomyślnie sfinalizowali swoje zakupy.

Radzimy wypróbować inną metodę płatności, jeśli jest ona dostępna w Twoim kraju, lub spróbować ponownie jakiś czas później lub następnego dnia i najprawdopodobniej płatność zakończy się sukcesem, pod warunkiem że wcześniej wspomniane przeszkody zostaną usunięte.

Czy mogę otrzymać zniżkę, kod rabatowy lub niższą cenę, jeśli wyślę Wam e-mail?

Nie, ceny naszych produktów są widoczne w sklepie internetowym, a wszystkie oferty i promocje, które aktualnie posiadamy, są w sklepie internetowym ogólnodostępne. Nie oferujemy rabatów na żadne inne produkty poza tymi aktualnie objętymi promocją i nie oferujemy rabatu przy „dużym zamówieniu” na żadne inne produkty poza tymi, które mają niższą cenę za sztukę, jeśli zamówisz kilka sztuk.

Mam T-shirt/bluzę/koszulkę/dżinsy w rozmiarze X , które gdzieś kupiłem/kupiłam. Jaki rozmiar powinienem/powinnam zamówić?

Jest tylko jeden sposób, aby kupić odpowiedni rozmiar, a mianowicie spojrzeć na przewodnik po rozmiarach/tabelę rozmiarów, postępować zgodnie z instrukcjami jak mierzyć odzież, którą masz w domu i porównać te wymiary z wymiarami w tabeli rozmiarów produktu. Dla obsługi klienta Motley Denim's, problematycznym jest ustalenie drogą mailową tego, jaki rozmiar powinieneś/powinnaś kupić.

Znalazłem/Znalazłam w Waszym sklepie produkt, który ma inną rozmiarówkę niż ta, do której jestem przyzwyczajony/przyzwyczajona. Zwykle kupuję rozmiar X tej marki, który rozmiar powinienem/powinnam kupić w Waszym sklepie?

Jest tylko jeden sposób, aby kupić odpowiedni rozmiar, a mianowicie spojrzeć na przewodnik po rozmiarach/tabelę rozmiarów, postępować zgodnie z instrukcjami jak mierzyć odzież, którą masz w domu i porównać te wymiary z wymiarami w tabeli rozmiarów produktu. Dla obsługi klienta Motley Denim's, problematycznym jest ustalenie drogą mailową tego, jaki rozmiar powinieneś/powinnaś kupić.

Mam talię/klatkę piersiową/obwód ciała/jestem taki wysoki/tyle ważę. Powinienem/powinnam kupić rozmiar X czy Y?

Jest tylko jeden sposób, aby kupić odpowiedni rozmiar, a mianowicie spojrzeć na przewodnik po rozmiarach/tabelę rozmiarów, postępować zgodnie z instrukcjami jak mierzyć odzież, którą masz w domu i porównać te wymiary z wymiarami w tabeli rozmiarów produktu. Dla obsługi klienta Motley Denim's, problematycznym jest ustalenie drogą mailową tego, jaki rozmiar powinieneś/powinnaś kupić.

Zastanawiam się, czy ta odzież jest „duża” czy „mała” w rozmiarach?

Odzież i jej rozmiary są wymiarami podanymi w przewodniku po rozmiarach.

Jest tylko jeden sposób, aby kupić odpowiedni rozmiar, a mianowicie spojrzeć na przewodnik po rozmiarach/tabelę rozmiarów, postępować zgodnie z instrukcjami jak mierzyć odzież, którą masz w domu i porównać te wymiary z wymiarami w tabeli rozmiarów produktu. Dla obsługi klienta Motley Denim's, problematycznym jest ustalenie drogą mailową tego, jaki rozmiar powinieneś/powinnaś kupić.

Rozmiar, który na mnie pasuje, jest niedostępny. Kiedy mój rozmiar będzie ponownie dostępny?

Produkty typu „Cały rok na okrągło” (jest to zaznaczone w informacji o produkcie) są regularnie uzupełniane w większości rozmiarów. Nie mamy żadnych wstępnych informacji, kiedy określony rozmiar będzie ponownie dostępny i nie możemy zarezerwować rozmiaru, który jest obecnie niedostępny. W przypadku produktów „całorocznych” istnieje możliwość zarejestrowania adresu e-mail, na który zostanie wysłane powiadomienie, gdy rozmiar będzie ponownie dostępny. Rozmiary "Produktów sezonowych" nie są uzupełniane.

Interesuje mnie przedmiot X i zastanawiam się nad specyfikacją, np. „duże uda”, „długie rękawy”, „kieszenie wewnętrzne”, „rozporek na guziki”?

Oferujemy pięć różnych źródeł informacji na temat sprzedawanej przez nas odzieży:

1. Zdjęcia produktów, na których można zobaczyć wygląd odzieży.

2. Specyfikacja produktu, w której można w łatwy sposób znaleźć informacje takie jak marka, materiał oraz kolor.

3. Opis produktu, w którym znajduje się dłuższy tekst opisujący odzież. Nie jest on dostępny dla wszystkich sprzedawanych przez nas produktów, jest on umieszczany głównie w przypadku odzieży, w przypadku której do podjęcia decyzji o zakupie potrzeba więcej informacji.

4. Przewodnik po rozmiarach, który zawiera kilka różnych pomiarów, dla wszystkich dostępnych rozmiarów.

5. Pole wyboru rozmiaru, w którym możesz sprawdzić, jakie rozmiary są dostępne w sprzedaży dla tego konkretnego przedmiotu.

Większość klientów odnajduje wszystkie potrzebne informacje w wyżej wymienionych źródłach. Sprawdź, czy ty też znajdziesz tam informacje, których szukasz. Jeśli masz konkretne pytanie dotyczące produktu, na które nie możesz znaleźć odpowiedzi w powyższych źródłach informacji o produkcie, skontaktuj się z nami, klikając poniższy link.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Kliknij tutaj by skontaktować się z obsługą klienta!

Czy ubranie, które od Was kupiłem(-am), skurczy się podczas prania?

To jest zawsze trudne pytanie i nie ma ogólnej odpowiedzi, która pasowałaby do WSZYSTKICH sprzedawanych przez nas ubrań. Niektórzy producenci zastrzegają sobie na etykiecie możliwość niewielkiego skurczenia się, inni nie. Możemy powiedzieć, że po pierwsze, WSZYSTKIE ubrania, które sprzedajemy, zostały wstępnie wyprane na pewnym etapie procesu produkcyjnego oraz po drugie, nigdy nie mieliśmy żadnych reklamacji dotyczących kurczenia się odzieży.

Nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje pytanie, jak mogę się z Wami skontaktować?

Najszybszym sposobem uzyskania odpowiedzi na Twoje pytanie, jest wybranie odpowiedniego tematu i pytania z dostępnych menu. W większości przypadków otrzymasz natychmiastową odpowiedź, bez konieczności czekania na nasz zespół obsługi klienta. Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie wśród dostępnych tematów i pytań, wybierz najbardziej zbliżone pytanie i skorzystaj z formularza kontaktowego pod tym konkretnym pytaniem. Wówczas będziemy w stanie odpowiedzieć szybciej, ponieważ pytanie zostanie prawidłowo sklasyfikowane w naszym systemie obsługi klienta.

Jeśli masz pytanie dotyczące czegoś, co w ogóle nie jest poruszone w dziale Pytania i Odpowiedzi, możesz wysłać swoje pytanie za pośrednictwem formularza dostępnego pod poniższym linkiem. Czas oczekiwania na odpowiedź na pytania niesklasyfikowane może wynosić do 5 dni roboczych. Należy jednak pamiętać, że nie świadczymy telefonicznej obsługi klienta.

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Kliknij tutaj by skontaktować się z obsługą klienta!

Sprecyzuj swoje pytanie jak najdokładniej, z jak największą ilością informacji, jak np. numer zamówienia, numer przesyłki, itp.

 

 

 

Produkt został dodany do Twojego koszyka

Idź do kasyKontynuuj zakupy
Produkty