Klient ma prawo do złożenia reklamacji produktu do dwóch (2) lat od otrzymania produktu. Oznacza to, że Motley Denim do dwóch (2) lat po otrzymaniu produktu przez klienta musi rozpatrzyć reklamację. Nie oznacza to jednak, że Motley Denim musi naprawić lub wymienić wadliwy produkt. Prawo do reklamacji nie jest tożsame z gwarancją.

Złożenie reklamacji zawsze rozpoczyna się od wykazania Motley Denim przez klienta, że produkt w momencie reklamacji jest wadliwy.

Klient może złożyć reklamację produktu wyłącznie poprzez kontakt mailowy z Motley Denim. Do wiadomości należy załączyć zdjęcia reklamowanego produktu. Jeśli wady nie można udokumentować na zdjęciu, klient musi wyraźnie opisać wadę w tekście. Wadliwe produkty zwracane do Motley Denim bez uprzedniego kontaktu e-mailowego będą traktowane jako zwroty zgodnie z naszą aktualną polityką zwrotów.

Jeśli to, co klient uważa za wadę, jest w rzeczywistości cechą produktu, Motley Denim nie ma obowiązku rozpatrywania reklamacji produktu. Klient może następnie zatrzymać produkt lub zwrócić go zgodnie z aktualną polityką zwrotów.

Produkty wadliwe w momencie dostawy:

Dla produktów wadliwych w momencie dostawy, w przypadku których nadal obowiązuje prawo odstąpienia od zakupu (przeczytaj nasze warunki zwrotu zamówienia: https://www.motleydenim.pl/warunki-zwrotow/), klient może zadecydować, czy chce:

  • Zwrócić produkt, aby uzyskać pełny zwrot pieniędzy zgodnie z naszymi warunkami zwrotu.
  • Dokonać wymiany produktu na taki sam lub podobny.
  • Oddać produkt do naprawy, jeśli jest to możliwe do wykonania, za rozsądną cenę dla Motley Denim.

Reklamacja produktów w ciągu 6 miesięcy od dostawy.

W przypadku reklamacji produktu w ciągu 6 miesięcy od dostawy, Motley Denim musi udowodnić, czy produkt jest wadliwy w wyniku normalnego lub nietypowego użytkowania, niewłaściwego obchodzenia się z produktem, niewłaściwego sposobu prania lub w jakikolwiek inny sposób stał się wadliwy po dostawie, a wada nie istniała w momencie dostawy produktu. Jeśli Motley Denim nie może tego udowodnić, Motley Denim powinno:

  • po pierwsze, naprawić produkt w rozsądnym czasie, jeśli jest to możliwe do wykonania za rozsądną cenę dla Motley Denim.
  • po drugie, wymienić wadliwy produkt na inny egzemplarz tego samego lub podobnego produktu.
  • po trzecie, jeśli klient chce zatrzymać wadliwy produkt, zaproponować rozsądną rekompensatę.
  • po czwarte, zwrócić całą kwotę po odesłaniu przez klienta wadliwego produktu.

Reklamacja produktów po upływie 6 miesięcy od dostawy.

W przypadku reklamacji produktu później niż 6 miesięcy po dostawie, klient musi udowodnić firmie Motley Denim, że wada istniała już w momencie otrzymania produktu. Jeśli klient jest w stanie to udowodnić, Motley Denim zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w sposób opisany powyżej. Jeśli klient nie jest w stanie udowodnić, że wada istniała w momencie dostawy, Motley Denim nie ponosi odpowiedzialności za naprawę, wymianę, odszkodowanie lub zwrot pieniędzy za produkt.

 

EU Online Dispute Resolution

Produkt został dodany do Twojego koszyka

Idź do kasyKontynuuj zakupy
Produkty